М.Монтессори "Кел,ойнайық"
Дефектолог: Кошембаева Алтынай Турсынкановна
Сабақтың тақырыбы: М.Монтессори "Кел,ойнайық"
Сынып-0
Мақсаты:Сөйлеу тілінің кемістігі бар балалардың сөздік қорын жетілдіру мақсатында ,М,Монтессори әдісін қолдану.Балалардың танымдық қаблетін дамытады.
Түзете-дамыту:Оқушылардың сөздік қорын молайту,логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік:Үлкендердің еңбегін бағалау тәрбиелеу.
Сабақтың мақсаты:
1.Білімділік: Монтессори туралы түсінік беру,тақырып бойынша әр түрлі әдістер арқылы оқушылардың сөз байлығын тексеру, бекіту, өз пікірін айта білуін қалыптастыру.
2. Түзетушілік: тез ойлау, оқушылардың сөздік қорын молайту, тіл дамыту логикалық ойлау, талдау, жинақтау қабілетін дамыту,ұсақ моториканы дамыту.
3. Тәрбиелік: қазақша сөздерді дұрыс айтуға, сұрақ қоя білуге, толық жауап беруге тәрбиелеу, достық көмек, біріге отырып ортақ мақсатқа жетуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Ойын сабағы.
Сабақтың әдісі:Сұрақ-жауап, ойландыру, түсіндіру, ойын әдісі, сергіту әдісі.
Сабақтың көрнекілігі: айна, шарлар, дәнді -дақылдар,«Шалқам» ертегінің кейіпкерлері, сюжеттік суреттер,монтессори құралдары,,пішіндер.
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі:Психологиялық сәтті:
«Шаттық шеңбері»
Шеңбер болып тұрайық,
Алақанды ашайық.
Күннің нұрын салайық,
Бір-бірімізге сыйлайық!
Балалар,күннің түсі қандай болады? –Сары. - Күн бізге не береді? -Жарық,жылу береді.
Дефектолог: Күн жарығын алақанға салайық, Жүрегіме басып ұстап қалайық. Сондай жарық,мейрімді көңілмен , Ашық сабағымызды бастайық
Бүгінгі сабағымыз бұрынғыдан ерекше болмақ. Өйткені сабағымызға көптеген ұстаздар және қонжық кейіпкері қонаққа келді.Сендердің білімді,әдепті,шапшаңды болғандарын ды тамашалауға келіп отыр. Қазір сабағымызды ойын түрінде өткіземіз.
Сабақтың тақырыбы: «Кел, ойнайық!». Осы уақытта алған білімдеріңді ортаға салып, ойын ойнаймыз.-Балалар,бір жылда неше мезгіл бар? Қазір қай мезгіл ? -Қыс мезгілі.
Қыс мезгілінің желтоқсан айының 12-сі.Сөйлеу ережесін ескерту.
ІІ.Тыныс алу жаттығулары: -Дұрыс сөйлеу үшін,алдымен дем алу жаттығуларын жасайық «Шалқам»ертегі желісімен жасаймыз.Есімізге түсіріп көрейікші ,осы ертегіде қандай кейіпкерлер бар?(Балалар ,кейіпкерлерді суретпен көрсетеді). (Мозайка құрастыру арқылы)
-Дем алып, ұзақ үрлейміз.Бізде тыныс алу жаттығуларын жасап көмектесеміз.Дұрыс үрлесек, ертегідегі барлық кейіпкерлерді экранға шығарамыз.-Жарайсыңдар,балалар бұл жаттығуны дұрыс орындадыңдар.«Көпіршіктер» -Дем алып,ұзақ үрлейміз.Ыдысымыз көпіршікке толады.
ІІІ.Артикуляциялық жаттығулары: «Көмек». Шартты: Нұсқау бойынша жаттығуларды кезеңімен орындату. –Балалар,суреттегі арыстанға анасына жетуіне көмектесейікші.
-Ол үшін нұсқау бойынша айнаға қарап, тіл жаттығуларын жасаймыз.-Ал,балалар қонжықтың бізге әкелген ойын тапсырмалары бар екен.Сендердің ойынағандарыңды тамашалап отырады.
IV.1. Дидактикалық ойын: «Сәйкестендіру». Шартты: Адам мүшелерін тиісті заттпен сәйкестендіру,сызып көрсету.-Міне,балалар бірінші тапсырманы жақсы орындадық.
Енді екінші тапсырманы көрейікші,ол үшін екінші есікті ашамызжәне орындаймыз.
V.2. Дидактикалық ойын: «Жеміс,жидектер мен көкөністерді ажырат».
Шартты:Себеттерге жеміс,жидектер
мен көкөністерді ажыратып салу.
-Жарайсыңдар балалар,бұл тапсырманы
дұрыс орындадық.
VІ. 3. Дидактикалық ойын: «Ойлан,тап!» . Шартты : Суреттегі алманың бөлігін сан ретімен тауып,құрастыру. 1-5дейінгі сандарды ретімен қою.
VІІ. 4.Ұсақ моторикасын дамыту: «Түрлі түсті күрішпен жұмыс».
Мақсаты: күрішті қағаз бетіне жабыстыру арқылы баланың ұсақ моторикасын дамыту.
VІІІ.Сергіту сәті: «Бала,бала балапан» Видео.
IX. Сабақты пысықтау: 5.Дидактикалық ойын:«Кім жылдам!» ойыны. Шартты : Ойын ұсынылады. Пішіндерді бір-бірімен жарысып сәйкестендіру.
IX .Сабақты қорытындылау: -Міне,балалар барлық тапсырмаларды орындадық.Қандай білімді,шапшанды екендігін бір-бірлеріңе көрсеттіңдер.
X.Бағалау:Мадақтау,мақтау